Pelakon Hantu Wangan

Terdahulu pelakon filem Hantu Wangan itu berkongsi video lima minit memaparkan kesedihan Isa kerana hari bahagia yang dirancang terpaksa ditangguh. Fitri Abdul Razak Mohaideen.


Tonton Trailer Hantu Wangan Karya Terbaru Ahmad Idham Kakimuvee Portal Informasi Perfileman

Hantu Wangan mengisahkan KK - budak wangan pelumba haram watak dilakonkan Achey - diberi peluang oleh Papa J.

Pelakon hantu wangan. Sungguhpun baru dikenali peminat Syainie Aida sebenarnya telah lama melibatkan diri dalam dunia lakonan. Selesai sudah menonton filem Hantu Wangan yang TGV The Mines dengan harga tiket RM10 menggunakan Maybank Debit CardAlhamdulillah jimat wang dengan promosi macam nih. Ini lah antara kekuatan yang ada di AIFA di mana pelajar akan berpeluang untuk mengikuti pengambaran bersama pemain pemain profesional Industri dan berkenalan rapat dengan Artis.

Populariti pelakon juga bukan satu jaminan jika tidak disajikan dengan sebuah cerita yang kukuh dan kemas. Takut nanti kalau saya tidak menutup muka orang akan berasa pelik dan takut. Walaupun dipalit kontroversi filem ini masih gagal mencuri hati penonton apabila jumlah kutipan tiket hanya mencecah RM89000.

HANTU WANGAN ARAHAN. Pelumba jalanan haram Kintang Kintung sentiasa menang dalam perlumbaan di jalanan. Antara kesan rawatan wajah yang saya lakukan itu adalah kulit menggelupas dalam tempoh tujuh hari kata pelakon filem Hantu Wangan.

Bukan mudah untuk mengawal emosi saat bertemu dengan peminat yang sakit. Hantu Wangan Komedi Seram Menghiburkan Seisi Keluarga. Kembali kepada ulasan tentang filem Hantu Wangan.

Achey Bocey Nur Risteena Ruminah Sidek Pengarah. Beliau merupakan pelakon yang muncul dalam beberapa siri drama kebelakangan ini antaranya Inai Yang Hilang dan Azrul Bendul. Kali ini aku lebih berminat untuk menulis ulasannya secara ringkas mengikut urutan nombor seperti di bawah.

Bagaimanapun sehingga kini Risteena masih mengunci mulut berhubung dakwaan tersebut. ALLAHU sebak MH lihat video yang dikongsi Achey itu. Pelumba jalanan haram Kintang Kintung sentiasa menang dalam perlumbaan di jalanan.

Hantu Wangan Tarikh Tayangan. 1 Jam 30 Minit Pelakon. Hantu Wangan Aifa Motion Pictures Bahasa.

Qhalisya Rosli Mohd Taib Pelakon utama Blok 404. Kualiti lakonan pelakon-pelakon lain seperti Cat Farish dan Nur Risteena Munim bagi saya memuaskan cuma watak mereka tidak begitu dikembangkan dan hanya statik sebagai peneman kepada watak KK. Dibintangi oleh Achey Bocey Nur Risteena dan Cat Farish.

Pelakon Risteena Munim mengakui dirinya masih lagi belum dimiliki mana-mana lelaki meskipun sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga. Merupakan pelakon model dan jurucakap produk yang mula aktif dalam dunia hiburan sejak tahun 2012. 1 jam 30 minit Genre.

Bagaimanapun ada yang menariknya tentang filem Hantu Wangan ini. Bercakap mengenai karier seni pelakon filem Hantu Wangan ini memberitahu dia ingin mencuba pelbagai bidang sebelum melangkah ke fasa perkahwinan. Ahmad Idham Nadzri PELAKON.

Perkongsiannya itu kemudian menerima pelbagai respons dalam kalangan netizen yang mana rata-rata menyifatkan pelakon filem Hantu Wangan itu seorang wanita cekal. Cinta 7 Tahun Risteena Didakwa Terlerai Kini Dikatakan Sedang Bercinta Dengan Isa Khan. Misha Azma Aizal Yusoof Pelakon utama.

Komedi Seram Pengarah. Satu malam ketika dia sedang berlumba dia secara tidak sengaja telah melanggar seorang gadis menyebabkan kematian gadis itu. 22 Mac 2018 Durasi.

Achey Nur Risteena Ruminah Sidek Cat Farish Syainie Aida Nor Albaniah PIan dan Marcell Angkong. Ia dijayakan pelakon seperti Achey Bocey Risteena Munim dan Cat Farish. Hantu Wangan bakal ditayangkan di pawagam seluruh Malaysia bermula 22 Mac 2018.

Sebelum kahwin saya nak mencuba pelbagai benda berkaitan seni antaranya pengacaraan. Pelakon utama 2016 Anak Mami Nasi Kandaq. Halaman ini akan mengemaskini filem-filem tempatan yang akan keluar di pawagam Malaysia tahun 2018 ini.

Filem ini juga merupakan salah satu hasil pelajar AIFA Skills Academy dalam melaksanakan tugasan di set penggambaran. Achey Kintang Kintung Cat Farish Risteena Munim Pian BMB Ali Puteh Nor Albaniah dan Ruminah Sidek GENRE. Hantu Wangan ialah filem komedi seram Malaysia 2018 arahan Ahmad Idham.

Memulakan karier seni sebagai pelakon tambahan dan model sambilan di usia belasan tahun. Komedi Seram Durasi. 22 Mac 2018 Durasi.

Disebabkan itu saya terpaksa memakai niqab kerana kulit teruk. Pelakon filem Hantu Wangan itu kemudian dikaitkan dengan pelakon kacak Isa Khan apabila mereka dikatakan sering menghabiskan masa bersama. Antara drama yang mempopularkan namanya seperti Playboy Itu Suami Aku dan Menjinak Ombak.

Rumusannya filem Hantu Wangan adalah filem seram komedi terbaik Ahmad Idham setakat ini dan wajar diberi peluang untuk dihargai peminat filem tempatan. Jika Hantu Wangan mendapat sambutan luar biasa sekalipun penulis percaya faktor penyumbangnya adalah populariti pelawak popular masa kini Achey tetapi cita rasa penonton hari ini memang sukar diduga. 22 Mac 2018 Genre.

Zahara Abdul Razak Mohaideen. Suatu ketika dahulu filem Hantu Wangan arahan pengarah Ahmad Idham ini pernah dipalit kontroversi apabila ia dikatakan meniru konsep pengarah Pekin Ibrahim yang mengarahkan filem KL Wangan. Dia juga sempat menitipkan pesanan buat Achey bahawa ada seorang pesakit kanser yang merupakan peminat tegarnya membuatkan kehadiran pelakon Hantu Wangan itu di hospital bagi melawat Aliff.

Pelakon utama 2017 Pak Pong. Ia mengisahkan seorang pelumba jalanan haram Kintang Kintung yang mendapat peluang untuk menjadi pemandu profesional apabila di tawarkan oleh Papa J hidupnya mula berubah dari seorang yang amat berani dan sukakan kelajuan menjadi seorang lelaki yang paling. 2D Sinopsis Hantu Wangan.

Noralbaniah mendirikan rumah tangga dengan pelumba kereta Sudarman Daud. Tarikh tayangan mungkin ada perubahan. Hantu Wangan Tarikh Tayangan.

Pelakon undangan 2018 Hantu Wangan. 1 jam 30 minit Genre.


Hantu Wangan Cuba Nasib Pressreader


Review Filem Hantu Wangan


Formula Lapuk Dalam Hantu Wangan Wayang Mstar


LihatTutupKomentar